tirsdag den 23. april 2013

Status...

To måneder er ved at være gået, siden jeg sprang ud i denne nye verden, som blogger og det er tid til at gøre status!!

61 indlæg er det blevet til og jeg syntes jeg er ved at finde min rette hylde og glædes over, at jeg allerede har mange dejlige læsere, som følger med, tak for det, det betyder rigtig meget for mig!! 

Lige i starten syntes jeg, at jeg skulle skrive om alt muligt og anstrengte mig meget..... (det gør jeg stadig), men stresser ikke over hvad jeg nu skal skrive om i morgen..... tingene kommer når de kommer, og hvis de bare føles rigtige for mig, gør de sikkert også for jer!! Det bliver bedst hvis det kommer spontant lige fra hjertet:0)



Tak til alle jer andre bloggere, som er med til at inspirere og give min hverdag indspark, det er bare så fedt at være en del af, TAK!!
Rigtig dejlig solskins dag i blogland!!
Skriv endelig en kommentar, bliver endnu mere glad:0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...