fredag den 21. februar 2014

Tyve om mig

Der har kørt en leg på IG, "tyve om mig" og den kunne jeg godt tænke at dele med jer, som ikke følger med på Instagram.

Det er lidt grænseoverskridende og det krævede meget mod, inden jeg hoppede med på legen, men det er et ærligt portræt af mig (noget af mig:0))!!


1) Har to børn med mange sensitiv træk, da de var små græd de rigtig meget, det var hårdt, de har begge svært ved nye ting og voksne de ikke kender.

2) Har været dekoratør elev i Salling i 7 mdr, et meget gammeldags sted, kunne ikke holde det ud.

3) Har været sammen med min mand i 14½ år.

4) Vi var langdistance kærester i 7 år

5) Har gået på dekoratørskolen med min mands kusine Tine, som jeg kendte før ham:0)

6) Jeg er et rodehoved og min mand hader det.

7) Som barn og ung var jeg FDF'er, ville elske mine børn blev det, har så mange gode minder og værdier med derfra.

8) Jeg elsker mad, både at lave, servere og spise, men også en af mine svagheder.

9) Kæmper med yo yo vægt, taber mig og tager på igen, har gjort det gå mange gange.

10) Familien og det nære betyder alt for mig.

11) Har en drøm om, at tage på en længere rejse med familien, når ungerne bliver lidt større.

12) Har parfume allergi og høfeber.

13) Til vores bryllup havde jeg min mors hjemmesyet brudekjole på fra 1979 med brunt patchwork.

14) Har alle størrelser tøj i skabet

15) Døjer med spændings hovedpine, ondt i skulder, nakke/ ryg og overvejer ofte hvad jeg skullelave, hvis jeg ikke skal være blomsterdekoratør.

16) Burde gå flere ture, da det giver mig ro og tankevirksomhed, i en nogle gange lidt for travl hverdag.

17) Kan ikke lide ost

18) Sætter stor pris på folk som er åbne og ærlige, og gør selv mit bedste for at være det.

19) Har en svaghed for stof, knapper, bånd og lækkert papir.

20) Er af hjertet glad for I læser med og ligger en kommentar af og til, TAK!!!


Er der mon andre der har lyst til at lege med, måske: MajbritLaila, Lisbeth eller Anne/Kit.....???





Rigtig dejlig weekende til jer, nyd den:0)




1 kommentar:

  1. Haha, jeg gik også til FDF som barn. dog ikke i så mange år - men en god lejrtur var ikke at kimse ad :D
    Masser af ristede skumfiduser og natteløb.

    - Anne

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...