torsdag den 17. oktober 2013

Berlin- Give- away

Som lovet skyder jeg en Berlin give away igang....... i skal da også nyde godt af mine indkøb i Berlin!!

I kan vinde dette skønne sy hæfte, med masser af spændende opskrifter + lækkert jersey stof + bånd (mit svage punkt!!) 




Regler for at deltage:

1 lod- Fast læser (meld dig i højre side) + kommentar
2 lodder- Fast læser + kommentar + Del give away'en på din blog (brug det første billede) eller del på Facebook ikonet nedenfor

Sendes kun til dansk adresse.

Jeg finder en vinder fredag d. 1/11-13, kl. 20.00

Tak fordi du har lyst til at deltage og følge med her!!



14 kommentarer:

  1. Jeg snupper 2 lodder :)

    Se evt min give away her:
    http://tulletrut.blogspot.dk/2013/10/give-away-2.html

    SvarSlet
  2. Snapper 1 lod og krysser fingre;)

    SvarSlet
  3. Jeg snupser 1 lod.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet
  4. Jeg deltager også med et lod. Det er en virkelig hyggelig give away!
    Jeg er vild med krea fra udlandet. :)

    SvarSlet
  5. Jeg deltager med to lodder, har også en STOR svaghed for bånd.
    Mvh Mie / miemail67@gmail.com

    SvarSlet
  6. Jeg deltager med 2 lodder og håber, at jeg bliver den heldige vinder. Jeg elsker også bånd :-)
    Kh Lotte (www.lottesroom.blogspot.dk)
    Mail: grundstednielsen@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Jeg er da helt klart med på 2 lodder og krydser fingre for at jeg er den heldige :) Jeg har en masse jeg skal nå at sy og hækle til min julehjælp indsamling hvor dette jo vil være helt fantastisk en hjælp for mig.

    jusp@hotmail.dk

    kh June

    SvarSlet
  8. Jeg deltager med et enkelt lod :)
    jeanetbodilsen@gmail.com

    Venlig hilsen
    Jeanet - www.jbodilsen.blogspot.dk

    SvarSlet
  9. Sikke nogle lækre ting fra skønne Berlin! De må me-eeeget gerne finde vej hjem til min krea-hule! :-)
    Jeg er fast læser (GFC og Bloglovin') og linker til din Give Away med foto fra min blog. Så: 2 lodder til mig i puljen.
    Og så krydser jeg fingre!
    *SMIL* fra Lisbet

    PS. Jeg har først lige opdaget din blog her i den store blogverden! Nu vil jeg følge med via min blogroll, hvor du også får plads!

    SvarSlet
  10. Jeg snupper 2 lodder :-)
    Kh Line

    kahrkreation@gmail.com

    SvarSlet
  11. Sikke en skøn GA! Jeg følger dig på Bloglovin' og GFC og jeg har linket til din GA i min sidebar her http://photomusen.blogspot.dk/

    Så er der vist kun tilbage at krydse fingre.

    SvarSlet
  12. snupper da lige 1 lod :) ..
    - http://strikketbamse.blogspot.dk

    SvarSlet
  13. Skøn skøn give-away. Napper to lodder. Er fast, lægger kommentar og deler på FB.
    lailah64(a)hotmail.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...