torsdag den 7. november 2013

Jule favoritter

Den søde juletid nærmer sig og sikke alle de skønne ting der er, at få..... har udvalgt nogle af mine favoritter.




Disse lækkerier, som da slet ikke er til at stå for, er fra 



De tre ting er fra Ib Laursen og fåes på mollegaarden



Kan da heller ikke stå for disse herligheder, som fåes ved vintage-kompagniet



Der er måske nogle, som syntes det er lidt tidligt, med julerier, meeen jeg har været i gang et stykke tid på arbejde og kan bare ikke vente, ved dog også, når vi nærmer os d. 24/12 har jeg bare fået NOK:0) men det tror jeg nu mange blomster handlere har på det tidspunkt!!!

Rigtig dejlig aften derude!!!




1 kommentar:

  1. Jeg synes ikke det er for tidligt at begynde med julerier. Specielt ikke når man skal have lavet adventskalendergaver :)
    Jeg får også nok den 24 december, så skal alt ned når jeg står op dagen efter.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...