fredag den 29. november 2013

Travlhed og hygge

Der er ikke meget tid til bloggen lige i tiden..... travlhed på arbejde, masser af jul arrangementer med Familien/ungerne, krea hygge herhjemme, ja vi har masser af skønne ting for......plus julegave indkøb (som jeg snart er helt færdig med, bare lige for at give andre stress:0)).

Jer som følger med på instagram ved, at der sker lidt...... får bare ikke lige lavet de store blog indlæg, men følg med på INSTAGRAM hvis du har lyst....... her lidt billeder fra den sidste tid!!!






I denne weekend skal jule kassen findes frem og der skal pyntes op, vi skal til jule markede på skolen, jule hygge i børnehaven, frokost med familien og Kristian tager til København, så der er masser af hyggelige gøremål!!!

 Rigtig god weekend til alle jer derude!!!

1 kommentar:

  1. Tak fordi du deler det her. Jeg er nemlig ikke blevet bidt af Instagram-dillen. Jeg har en konto derinde, men det har ikke fanget mig. Det lyder som om at i får en hyggelig weekend :) jeg skal også have fundet julekasserne frem. Og hvor er det dejligt belejligt at 1 december falder på en søndag i år, det er nemlig altid den dag jeg pynter op, meeeeen måske der kommer lidt op i dag allerede ;) God weekend :) Og jeg glæder mig til at pakke din gave op :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...