mandag den 24. februar 2014

Fastelavnsboller

Har de sidste par dage haft sådan en trang til gammeldags fastelavns boller og måtte bare i køkkenet.
Da jeg ikke har haft de bedste erfarringer med at bage den slags fastelavns boller, måtte jeg lige ind på en af mine yndlings blogs, hvor jeg elsker at læse med, og finder masser af inspiration.

Valdemarsro, som har den lækreste opskrift på fastelavns boller.

Mine blev dog fyldt med favorit Solbær/jordbær marmelade fra Olde-farmor, mums!!!







Elsker når der er tid til at være sammen med ungerne i køkkenet..... det kræver jo lidt ekstra tid og tålmodig med en tre årlige, som gerne vil det hele og hvor tingene kun kan gå for langsomt:0)
Men kan se det giver pote..... Mikkel ( 7 år ), er allerede en stor hjælper i køkkenet og vi hygger os.

Husk du kan deltage i min fastelavns give away, som bliver trukket på onsdag kl 10. 00 KLIK HER for at deltage.


Rigtig god bagelyst til jer, håber I får bagt en masser dejlige fastelavns boller!!!



1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...