fredag den 8. marts 2013

Det perfekte liv

Forleden kom en gammel kollega forbi butikken og hendes første kommentar var  "der har vi da hende den perfekte mor, som rigtig klippe klister  og har tid og overskud", hvor efter jeg straks sagde NEJ ingen er perfekte!!!


Har svært ved ordet perfekt, jeg er ikke perfekt, mine børn er ikke perfekte, min mand er ikke perfekt, vores hjem er ikke perfekt, vi stræber ikke efter det perfekte, men så tænker jeg af lige vel, jeg kunne ikke ønske mig mere end jeg har, så det er perfekt for mig.
Jeg tænker meget over, at i mit liv, skal der være plads til forskelligheder, fejl, op og nedture, og der vil være overskud og underskud på kontoen, når man er en småbørns familie, hvor børn i perioder sover og ikke sover:0).  Humør og træthed spille en stor rolle, og for mig betyder det ikke noget om vasketøjet er hængt op på den "rigtig" måde, om det bliver lagt sammen på den "rigtige" måde, om ungerne får det "forkerte" sæt tøj på.......osv
Her prøver vi at leve livet i nuet, perfekt/uperfekt:0)

Hvad med jer, lever I det perfekte liv??
Go weekend til jer.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...