lørdag den 30. marts 2013

HJÆLP // bikini forude

Er så heldig, at vi er blevet inviteret på en familie tur til Mallorca i anledning af mine forældres 60 års fødselsdag og det glæder vi os alle meget til. (dejlig grøn farve, som symbolisere håb og så ser den bare sund og grøn ud!!)


Nu er det bare at jeg straks bliver skrækslagende ved tanken om mig i bikini fordude og har derfor besluttet at tage de "rigtige" og sunde valg de næste måneder, inden vi skal afsted. Så de næste måneder skal jeg bruge ordene NEJ TAK (hvilket bliver meget svært, da jeg er vild med søde sager)rigtig mange gange og det bliver en udfordring for mig! Er en af dem, som har prøvet mange gange tidliger, at smide nogle kilo, men nu er der 2 mdr til vi skal afsted og det må da være en motivations faktor i sig selv!!

Der skal skæres ned på hvidt brød, sukker og søde sager!! 
Er i med på udfordringen og har i også udsigt til bikini?






Tak for din kommentar, bliver så glad!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...