lørdag den 13. juli 2013

En natur oplevelse

og minder der vælter frem............. fra da jeg selv var barn og med familien på fiske tur!!
Mormor, morfar, onkel Simon, kusine Sofie, mig og ungerne var her i ugen, på en dejlig fisketur, fyldt med natur, hygge, snak, spænding og gode minder.... og ja selvfølgelig også lidt fisk:0)
Vi var taget til put and take Christianshøj  (skulle jo gerne have en fisk med hjem), et meget natur skønt sted.

Både onkel Simon og Mikkel havde en på krogen, men de hoppede af, øv øv det var skuffende for Mikkel, meeen det er jo det man skal lære på sådan en fiske tur...... vente, tålmodighed, vente og kigge på proppen i vandet...... blev lidt kedeligt for Mikkel, som fandt nogle pinde og lånte morfars dolk og snittede, som en anden Emil..... men det var også en oplevelse. 

Morfar fangede en og Ida og jeg delte stang og fik også en hevet i land, 5 min i "lukketid".
Lidt billeder fra en dejlig sommer fiske tur.







Mikkel og morfar havde været ude, at købe kroge og Mikkel havde fået lov at vælge en ny prop, hvilket han var meget stolt af, det har de virkelig sammen, de to, og Mikkel syntes det er fantastisk, at få lov at kigge ned i fiskekassen med alle de flotte kroge, propper osv..... man skal ikke gå ned på udstyr!!
Men husker, da også selv, at jeg som barn syntes den dersens fiskekasse rummede utrolig mange fine og spændende ting.











Rigtig god sommerferie derude...... det har jeg nemlig også nu, og den skal nydes i fulde drag, sammen med familien.
Måske bloggen ligger lidt stille de næste dage, vi skal nemlig bare ud, ud, ud og nyde det gode vejr, så længe det vare!!!

Følg mig på BLOGLOVIN og INSTAGRAM

Masser af sommer smil Louise




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...